fbpx

Spotkanie Koła Naukowego Nowoczesnego Marketingu

Drodzy Studenci!

W dniu 4 marca17:00, odbędzie się w kolejne spotkanie (w formie online) Koła Naukowego Nowoczesnego Marketingu.

W ramach działalności KNNM członkowie w praktyce realizują realne wyzwania zlecone przez przedsiębiorstwa.
Wartością dodaną dla uczestników Koła jest możliwość łączenia teorii z praktyką. W działalność organizacji zaangażowani są studenci studiów stacjonarnych jak i niestacjonarnych.

W roku 2020 w ramach działań koła m.in.:

  • zaprojektowano kampanię promocyjną dla wody kokosowej
  • przeprowadzono burzę mózgów na temat nowej nazwy batona wprowadzanego na rynek polski
  • zrealizowano cykl praktycznych wykładów m.in. z tworzenia strategii marketingowej, skutecznej reklamy w social mediach, budowania persony, megatrendów na najbliższe lata.
  • projektowano standy do sprzedaży wody

Ważnym aspektem działalności KNNM jest integracja studentów, ale też możliwość kreacji i wyrażenia się siebie w ramach realizowanych projektów.

Opiekunem KNNM jest mgr Sylwester Mariusz Pilipczuk.

Data publikacji

03 marca 2021 r.

Spotkanie Koła Naukowego Nowoczesnego Marketingu