Drodzy Studenci!
W dniu 4 marca o 17:00, odbędzie się w kolejne spotkanie (w formie online) Koła Naukowego Nowoczesnego Marketingu.
W ramach działalności KNNM członkowie w praktyce realizują realne wyzwania zlecone przez przedsiębiorstwa.
Wartością dodaną dla uczestników Koła jest możliwość łączenia teorii z praktyką. W działalność organizacji zaangażowani są studenci studiów stacjonarnych jak i niestacjonarnych.
W roku 2020 w ramach działań koła m.in.:
- zaprojektowano kampanię promocyjną dla wody kokosowej
- przeprowadzono burzę mózgów na temat nowej nazwy batona wprowadzanego na rynek polski
- zrealizowano cykl praktycznych wykładów m.in. z tworzenia strategii marketingowej, skutecznej reklamy w social mediach, budowania persony, megatrendów na najbliższe lata.
- projektowano standy do sprzedaży wody
Ważnym aspektem działalności KNNM jest integracja studentów, ale też możliwość kreacji i wyrażenia się siebie w ramach realizowanych projektów.
Opiekunem KNNM jest mgr Sylwester Mariusz Pilipczuk.