Wyższa Szkoła Liderów Przyszłości
INFORMACJE O PROJEKCIE
Tytuł projektu: Wyższa Szkoła Liderów Przyszłości – rozwój wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz pobudzanie zainteresowań mieszkańców Białegostoku, w ramach kursów kształtujących kompetencje przyszłości
Lider projektu: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku
Partnerzy projektu: Szkoła Podstawowa Innowacyjnej Edukacji, Stowarzyszenie „Akademia Plus 50”
Numer i nazwa Osi priorytetowej: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Instytucja, w której wniosek zostanie złożony: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Okres realizacji projektu: od: 2019-01-01 do: 2020-10-31
Budżet projektu: 409 512,50 zł, w tym dofinansowanie z UE: 397 192,50 zł
Działania projektowe adresowane są do trzech kluczowych grup docelowych:
- dzieci szkoły podstawowej klas 1-3 oraz 4-8,
- osób dorosłych,
- seniorów (60+).
Projekt, w trakcie 2 edycji, obejmie wsparciem 240 osób: 150 dzieci szkół podstawowych, 60 osób dorosłych oraz 30 seniorów.
Głównym celem projektu jest realizacja kursów poszerzających wiedzę ogólną i specjalistyczną oraz rozwijających zainteresowania i niwelujące lukę kompetencyjną 240 osób w zakresie:
- kompetencji komunikacyjnych,
- kompetencji technicznych i komputerowych,
- kompetencji kognitywnych i artystycznych.
ZADANIA I HARMONOGRAM PROJEKTU
Program edukacyjny realizowany w ramach projektu „Wyższa Szkoła Liderów Przyszłości – rozwój wiedzy ogólnej i specjalistycznej oraz pobudzanie zainteresowań mieszkańców Białegostoku, w ramach kursów kształtujących kompetencje przyszłości” obejmuje 3 moduły:
- Kompetencje osobiste (kognitywne, artystyczne),
- Kompetencje techniczne i komputerowe,
- Kompetencje komunikacyjne.
Każdy z modułów obejmuje wprowadzenie teoretyczne oraz szeregu warsztatów praktycznych, które pozwolą uczestnikom projektu aplikować poznane rozwiązania w codziennym życiu.
Realizacja opracowanego przez międzyśrodowiskową reprezentację specjalistów programu spoczywa na wysokiej klasie specjalistach dziedzinowych.
Zadanie 1 – Kurs z zakresu rozwoju wiedzy i umiejętności – KOMUNIKACJA – uczniowie (Edycja I)
Zadanie 2 – Kurs z zakresu rozwoju wiedzy i umiejętności – KOMUNIKACJA – dorośli i seniorzy – (Edycja I)
Zadanie 3 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji technicznych i komputerowych – uczniowie – (Edycja I)
Zadanie 4 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji technicznych i komputerowych – dorośli i seniorzy – (Edycja I)
Zadanie 5 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych – uczniowie – (Edycja I)
Zadanie 6 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych – dorośli- (Edycja I)
Zadanie 7 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych (Taniec) – seniorzy – (Edycja I)
Zadanie 8 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych (Sił. umysłu) – seniorzy (Edycja I)
Zadanie 9 – Kurs z zakresu rozwoju wiedzy i umiejętności – KOMUNIKACJA- uczniowie – (Edycja II)
Zadanie 10 – Kurs z zakresu rozwoju wiedzy i umiejętności – KOMUNIKACJA- dorośli i seniorzy – (Edycja II)
Zadanie 11 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji technicznych i komputerowych – uczniowie – (Edycja II)
Zadanie 12 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji technicznych i komputerowych – dorośli i seniorzy- (Edycja II)
Zadanie 13 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych – uczniowie – (Edycja II)
Zadanie 14 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych – dorośli – (Edycja II)
Zadanie 15 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych (Taniec) – seniorzy – (Edycja II).
Zadanie 16 – Kurs z zakresu rozwoju kompetencji kognitywnych i artystycznych (Sił. umysłu) – seniorzy- (Edycja II).