ARTYKUŁY
Mária Andrejčíková, ANALYSIS OF SELECTED ASPECTS OF FOREIGN DIRECT INVESTMENT IN THE SLOVAK ECONOMY
Konrad Bartas, PRZYDATNOŚĆ INDEKSÓW GIEŁDOWYCH WIG I WIG20 JAKO NARZĘDZI PROGNOZOWANIA PUNKTÓW ZWROTNYCH KONIUNKTURY GOSPODARCZEJ
Yuriy Bilenko, MACROECONOMIC ANALYSIS OF EXTERNAL FINANCING OF THE COUNTRIES OF CENTRAL AND EASTERN EUROPE
Olha Bilohan, TRADE GOODS STRUCTURE CHANGE IN COUNTRIES OF CENTRAL AND EASTERN EUROPE (CEE): DIVERSIFICATION AND SPECIALIZATION RELATIONSHIP
Edyta Brzozowska, PRZEWAGI KONKURENCYJNE PRZEDSIĘBIORSTW PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO W WOJEWÓDZTWIE PODLASKIM
Gediminas Davulis, INSTITUTE OF LOCAL TAXES AND ITS STATUS IN FINANCE SYSTEM OF CONTEMPORARY DEMOCRATIC STATES
Rafał Majewski, METODY WYBORU STRATEGII ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW WYSOKIEJ TECHNIKI NA PRZYKŁADZIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Monika Mościbrodzka, Jolanta Żukowska, PRZYDATNOŚĆ WYBRANYCH METOD OCENY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Piotr Musiał, OCENA ZGODNOŚCI POLSKIEGO SYSTEMU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Z MODELEM CHILIJSKIM
Martynas Novikovas, EVALUATION OF BERRY RATIO RELIABILITY DETERMINING TRANSFER PRICING
Artur Płoński, ZRÓŻNICOWANIE SYTUACJI NA RYNKU PRACY W MIASTACH POSTWOJEWÓDZKICH W ZALEŻNOŚCI OD PŁCI I GRUPY WIEKOWEJ
Mariusz Przybyło, ROLA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ W BUDOWANIU PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
Klaudia Pujer, ZASTOSOWANIE INSTRUMENTÓW FINANSOWYCH REDUKUJĄCYCH RYZYKO PRZEPŁYWÓW PIENIĘŻNYCH W PRAKTYCE DZIAŁALNOŚCI DOLNOŚLĄSKICH PRZEDSIĘBIORSTW
Ewelina E. Rutkowska, UCZESTNICTWO POLSKI W MIĘDZYNARODOWEJ WYMIANIE USŁUGAMI W LATACH 2010–2011
Agnieszka Wala, Marcin Cywiński, KONCEPCJA MARKI HANDLOWEJ W SYSTEMIE INNOWACYJNYCH ROZWIĄZAŃ W SFERZE RELACJI Z DOSTAWCAMI JAKO ELEMENT ZARZĄDZANIA PROCESAMI ZAKUPU
Zlata Vaľovská, Slavka Sedláková, EXISTENCE OF CLUSTERS AND ECONOMIC PROSPERITY AT REGIONAL LEVEL
Lidiya Yemelyanova, THE DETERMINANTS OF STOCK MARKET DEVELOPMENT IN THE CEE COUNTRIES
Joanna Bogna Zielińska, WYBRANE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO MAŁĄ FIRMĄ NA PRZYKŁADZIE BIMEDICA POLAND SP. Z O.O.
MISCELLANEA
Jana Jurková, MARKETING IN CONTEXT OF UNIVERSITY EDUCATION
Izabela Maria Stefaniak, REFLEKSJA NA TEMAT OFFSHORINGU