Szanowni Studenci,
Za nami kolejne inspirujące spotkanie w ramach Akademii Dobrych Praktyk WANS!
W piątkowe popołudnie gościliśmy Martę Wójcik (Molską) – marketerkę, socjolożkę biznesu i nowych technologii, producentkę eventów oraz reżyserkę.
Podczas wykładu uczestnicy mieli okazję poznać kulisy tworzenia skutecznych działań marketingowych w trudnych czasach – gdy brakuje zasobów, budżetów i otwartych granic. Marta podzieliła się praktycznymi wskazówkami, opowiedziała, co dziś warto mierzyć, a co straciło sens, oraz dlaczego czasem, gdy coś nie działa… winni są zawsze marketerzy.
Dziękujemy za ogromną dawkę wiedzy, inspiracji i motywacji do działania!
O Prelegentce:
Marta Wójcik (Molska) – marketerka, socjolożka biznesu i nowych technologii, producentka eventów oraz reżyserka. Od ponad piętnastu lat działa na styku biznesu, sztuki i kultury, łącząc analityczne myślenie z kreatywnością i doświadczeniem scenarzystki oraz choreografki. Absolwentka Warszawskiej Szkoły Filmowej i Uniwersytetu w Białymstoku. Przedsiębiorczyni od 2013 roku.
Prezeska agencji marketingowej DO IT crew i Stowarzyszenia Freeway, pomysłodawczyni inicjatyw Aż Kobieta i Street Noise. Od lat wspiera rozwój kobiet w biznesie, artystów i lokalne społeczności. Obecnie skupiona na otwarciu nowego brandu swojej firmy – DC – Marta Wójcik.
Dwukrotnie nominowana w konkursie Grand Video Awards (2023, 2024) za spoty reklamowe, wielokrotnie nagradzana jako choreografka. Autorka spektakli tanecznych, projektów wideo o tematyce społecznej i reżyserka spektaklu „Aż Kobieta”. W 2024 roku ukończyła zdjęcia do swojego debiutu fabularnego – dramatu „Wzajemnie”.
Jest członkinią PSWF Klubu Kobiet Biznesu oraz Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku, gdzie aktywnie angażuje się w rozwój środowiska przedsiębiorców i liderów regionu.
Dla Marty Wójcik marketing to konsekwencja, dane i emocje – w tej kolejności. Wierzy, że żadna strategia nie ma sensu bez inwestycji: czasu, odwagi i pieniędzy. Bo tylko wtedy z planu rodzi się efekt. https://martaw.pl/
Link do wydarzenia:
e-Learning
